tisdag 9 februari 2010

Jag fick tredje pris!!

... hos Pyssellyckan, gissa om jag blev glad! Det var så många fina bidrag gjorda till januari skissen. Här kan du se mitt bidrag. Sitter nu och försöker få lite inspiration från nätet. Vet inte rikitgt vad jag ska hitta på.
Jag gjorde ytterligare ett teljuskort för ett tag sedan till en som fyller 70 år. En liten miss ghjorde jag som jag fick rätta till, jag satte 60 i stället för 70.... Rätt ska vara rätt. Materialbeskrivning hittar du här:
Nu ska jag gå och göra något vettigt. Ha det gott!!

3 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Smart idé med ljus och kort i ett. Läckra detaljer med M.S. punchen.
Kramen.

Lena B E sa...

Stort GRATTIS! :D
Så kul att du vann 3:e priset!!
Åååh så vacker Lo du vann med, inte alls undra på att du fick ett pris med den!! :)
Jättefint kort du gjort här också!! :) Du är så duktig vännen!
Hon som fyllde år hade säkert blivit glad för den missen, jösses vilken lycka att få fylla 10 år mindre. ;) Ha ha ha...
Ha det så bra min vän.
Kramar från Lena

Mia sa...

Så god ide!!

Gratulerer med prisen. Dette var rett og slett nydelig. Grønt er skjønt!

Hilsen Mia