söndag 21 februari 2010

En låda med kärlek

Igår firade jag och min man vår bröllopsdag. först var vi på pyttedans (ett gäng två åringar som dansade av hjärtans lust). Vi är nämligen barnvakt till min mans barnbarn. Det är riktigt kul. Sedan hälsade vi på hos ett par kompisar inne i Umeå där vi åt pizza. När vi sedan åkte hem somnade barnbarnet i bilen, och vi som skulle handla. Det gick inte att väcka henne för allt i världen, ner med henne i kundvagnen (här kan du se en bild på det), handla och sedan hem. Hon sov sedan ett bra tag hemma också innan vi kunde väcka henne.

Medan hon sov gav jag maken denna ask, beskrivning på den finns här:




Innuti har jag gjort en rulle av ett papper som jag knöt ett snöre om där jag skrivit ner några ord till honom bland annat att jag ska bjuda honom på restaurang en kväll. När vi var på pyttedansen smög jag iväg till en chokladbutik för att köpa något gott att lägga i med den lilla rullen. Tyvärr tycker han inte om det jag hittade i butiken så det blev ingen choklad. Men han blev glad ändå.

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Grattis på bröllopsdagen vännen! :) Jättefin ask du gjorde till honom, jag ska deffenetivt kolla in beskrivningen.
Hoppas du har det bra i kylan och ruskvädret. Ha det så bra i veckan som kommer!
Kramar från Lena

Kaffesugen Scrappare sa...

Åhhh, älskar denna fina kärlekslåda. Helt underbar! Ha det gott. Scrapmys Jenny