måndag 15 februari 2010

En riktigt pysslig helg...

Pysslade hela lördagen med en lika pysseltokig som jag till nästan halv tre på natten. Det var riktigt roligt! På slutet blev dottern inblandad och det var jättekul, hon har så många bra ideér. Det blev tre layouter och tre kort. Sedan blev det en layout och ett kort som dottern gjorde med min hjälp. Börjar med att visa denna layout, ett bidrag till Svensk Scrapbookings februariutmaning. Temat i denna utmaning är Shabby/Vintage:



Kortet hittade jag i en låda efter farmor. Bilden föreställer henne när hon var ung. Vem mannen är vet jag inte. Hittade lite andra saker när jag letade bilder, saker som jag inte har vetat om. Måste forska lite mer kring det, kanske skriva ett brev. Får se vad det leder till...

5 kommentarer:

Mia sa...

Heisann

Takk for koselig kommentar i bloggen min. Vesken er for salg. Det er en av de få jeg har igjen. Så vil du fortsatt ha den kan du maile meg på miapia45@hotmail.com Der kan jeg gi deg betalingsdetaljer eventuelt. Prisen er 250 norske kroner. Stoffet er av frotee og orginalt fra 70 tallet.

Hilsen Mia

Britt-Inger sa...

Hur läckert som helst. Har sett den "live" och så LÄCKER!!!!
TACK, för en trevlig lördag!!! ;)
Kramar.

Lena B E sa...

Åååååh så vacker Lo!!! :)
Snyggt med den runda formen och sååå vackra blomgrupper!! Vackert foto också. :) Urtjusigt vännen!! Ha det så jättebra.
Kramar från Lena

frubards pysselkök sa...

Hej Svejs!

Det var en super duper läcker Lo. Blommorna underbara och den runda formen var pricken över I. Tänk vad ett gammalt kort kan sätta griller i huvudet på en....

Ha det gott // Kristina

Anette sa...

Underbar lo. :)
Tack för inbjudan, jag hoppas det passar en annan dag. KRAM