fredag 12 februari 2010

En evighetsvikning

Jag har gjort ett kort som man kan vika i evigheter. Tycker det är roligt med andra vikningar och när man då hittar nåt annorlunda måste jag prova. Denna hittade jag någonstans på nätet, minns inte var. Egentligen borde man spara alla länkar där man är och tittar för att kunna länka till den som man sett något kul hos. Måste bli bättre på det. Här kan ni i alla fall se filmen på hur man gör och materialbeskrivning hittar ni här. Mina sidor på kortet blev på detta viset:





Till sist baksidan:


Jag tycker inte jag kan dekorera så mycket, dels måste kortet vara ganska "platt" För att det ska gå och vika och dels älskar jag dessa papper! Tycker att man kan fokusera på de härliga nyanserna. Nu börjar min pysselhelg, hoppas ni får en trevlig sådan!

1 kommentar:

Kicki sa...

Läckert kort!! :-)

Önskar dig en härlig Alla hjärtans Dag!