fredag 25 mars 2011

Packad och klar...

Igår kom jag hem sent, efter en lång men trevlig dag med min yngsta dotter efter besök på universitetet och vårdcentralen. Trött var jag och jag somnade 21.30, det är inte likt mig som brukar vara uppe till midnatt och över det. En liten överraskning hade jag i brevlådan från mina två nya killar, Mike och Tyson. Helt underbara hundar som jag lärt känna i Lillpite. Det bästa är att jag tål dom hyfsat bra! Tyson lite sämre då, men jag behöver ju inte hålla på att klia honom hela tiden. Särskilt Mike blev jag förtjust i, han var så cool. Tänkte ta med honom hem... ;o) Han låg vid mina fötter hela tiden jag var där och sista dagen ville han upp i mitt knä. Så brukade ha tydligen inte göra. Så Mike är min nya kärlek... ;o)


Mike


Tyson
Jag tror nog att deras matte, Kikki, hade stoppat stämpeln, en söt liten bild och fjärilar i kuvertet. men avsändaren var Mike och Tyson i Lillpite. Tack så jättemycket!! Du visste precis vad jag ville ha...

Kikki är en helt underbar person som jag träffat bara tre gånger, men det känns som om vi kännt varandra hela livet! Och stackars hennes make när jag våldgästade dom i fyra dagar under min sjukskrivning. Som vi skrattade hela dagarna och långt in på natten. Han skulle ju upp på jobb.

Nä nu är det dags att gå och lägga sig, ska upp imorgon och åka på pysselträff i Övik, det ska bli superkul!! Att få pyssla en hel helg! Hoppas ni får en lika trevlig helg!!
Kramar från mig

1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Hoppas att du får det supertrevligt på din pyssel träff:)
Att få ha äran att ha goda underbara vänner som man kan skratta och glädjas tillsammans med är en riktig gåva:)
Jag tror att hennes man bjöd på att ni hade så trevligt tillsammans:)
Trevlig helg, kramar från Lilla Pyssel Inger:)