tisdag 29 mars 2011

Hemma igen!!

Jag har varit på en supertrevlig pysselträff i Övik i helgen. Många trevliga pysslare träffades, ca 150 st närmare bestämt. Mycket skratt och tokerier blev det i det rum jag satt. Och rätt mycket fick jag gjort, elva alster! Jag visar några kort nu så komme det lo´n sedan. Det första kortet var en förutmaning vi fick på mailen, vi skulle göra efter en skiss. Jag hade precis fått hem några Distress Stain som jag bara var tvungen att testa:


Här är ett kort gjort efter en utmaning som gick ut på att det inte fick vara fyrkantigt eller rektangulärt. Jag har använt spellbinders:


Till detta kort skulle man ha med: 1 spets 2 knappar 3 ord i titeln 4 fjärilar 5 blommor Man fick ha med andra saker men dessa måste vara med. Så här blev mitt kort:


Nästa kort var till en snabbutmaning, tror vi hade en knapp timme på oss:


Och det sista kortet är gjort av scrapkitet man kunde köpa:


Jag har ett kort till men det kan jag inte visa förrän mottagaren fått det. Ja det var några alster. Trött är man såklart. Det hade inte varit dumt att varit ledig på måndagen. Får tänka på det nästa gång det är en sådan stor träff, vi har ju önskeschema.

Nu ska maken bära ner mina pysselsaker till mitt pysselrum. Jagg har haft ett tillfälligt i vardagsrummet när jag varit sjukskriven. Tror han är less att se alla mina saker här uppe. Han har varit så gullig och dammsugit i källaren så nu ska jag försöka få lite ordning... Ha det gott kära ni!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan!

Kära nån vad mycket fina saker du har gjort. Så flitig du är! Mycket vintagestil och det gillar jag. Ha det så gott. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

OMG vad mycket fint du delar med dig av:) Du har varit mycket flitig och jag gillar det du har gjort jättemycket:) Du är jätteduktig:)
Ha det bäst, kramar från Lilla Inger:)