söndag 2 december 2012

Ljus för alla änglar

Håller på att styla om här lite, och det tar tid. Än är det inte riktigt klart. Här kommer andra sidan i mitt album. Dagen ord är ljus i December Daily hos Allt om Scrap. Jag sänder en tanke till alla nära och kära som inte är med oss längre:
 
 
Nu ska jag åka på vattenträning på Iksu spa, ska bli riktigt skönt. Det brukar bli solrummet med en banan sedan. Och imorgon ska jag in och göra titthålsoperationen. Det ser jag fram emot med blandad förtjusning. Men det kan inte bli sämre i mitt knä än det är nu.
Kramar Carina

3 kommentarer:

cissi sa...

Vilket fint album och en väldigt fin idé att tända ljuset för våra änglar. Hoppas operationen går bra imorgon så du slipper ha ont.

Päivi sa...

Vilken underbar text! Och underbar tolkning av ordet Ljus!

Maja Stokk / eyovine sa...

Stämningsfullt, vackert och rörande..