söndag 9 december 2012

Inget är som väntans tider

Då var det 2:a advent och snart jul! Här i huset väntas det en del nu. Dotterns pojkvän ska flytta hit från Usa och han kommer på torsdag till veckan. Så det väntas! Själv väntar jag på att bastun ska bli klar. Det är inte så mycket kvar men det går inte att basta i alla fall. Så därför blev min albumsida till Allt om Scrap så här idag:
 
 
Nu ska jag strax iväg till Iksu spa som vi brukar en dag på helgen jag och min tränarkompis. Jag får visserligen inte göra min vattenträning i den varma bassängen, men i solrummet ät det också härligt att vara. Vill försöka ha kvar vanan att åka dit.
Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter.
 
Kramar Carina

2 kommentarer:

Beatrice sa...

Förstår att du längtar :-)

Päivi sa...

Ja jag förstår att det väntas i ert hus :) Härlig sida!!!!