måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!

Dagens och sista ordet i Allt om Scrap är ögonblick. Det har varit riktigt roligt att var med på detta. Mina tankar kring ögonblick är att man måste stanna upp och både tänka efter och tänka tillbaka. Detta för att göra saker bättre. För mig har mycket kretsat kring mitt knä, då jag fått vara mycket sjukskriven. Nu i december har jag haft extra mycket tankar kring det. Men nu kan det bara bli bättre! Efter min operation blir knät sakta bättre, men för sakta tycker jag. Tur man har många goa vänner som stöttar en, både på långt och nära håll när tankarna far iväg åt fel håll.
 
Så här blev min sista sida i albumet:
 
 
Önskar er alla ett Gott Nytt År och en god fortsättning på det nya året! Blicka framåt, bli inte kvar i det som varit.
 
Kramar Carina

Inga kommentarer: