söndag 10 april 2011

Blogcandy hos Liselotte S

Igår var jag på pysselträff hos Nettan och det får jag känna av idag. Det känns i mina knän att jag inte hade någon bra sittställning, tyvärr. Men trevligt var det! Träffade flera trevliga pysslare. Lotta var där med sitt företag också. Hon syr så många fina och "bra att ha saker" Jag har köpt mobilfodral av henne, även några väskor att ha pysslet i. Hon har en utlottning i sin butiksblogg Liselotte S och detta kan man vinna:



Denna blogcandy pågår till den 30/4. Nu har jag legat i soffan hela kvällen med värme på knäna. Kanske jag skulle ta och gå ner i källare och göra beställningskortet lite mer färdig. Ha en fortsatt skön kväll. Kramar till er!!

3 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Hoppas det känns bättre i morgon i din kropp!!!!
Tack själv för en trevlig lördagskväll ;);) Alltid roligt att träffa nya människor :)
Vi hörs.
Stora kramen till Dig!

Lilla Pyssel Inger sa...

Förstår att du hade trevligt så tokigt bara att det kostar så mycket sen efteråt:)
Hoppas du får vila och ta igen dig så att du mår bättre snart:)
Tack för jättetrevlig besök hos mig och kan jag inspirera dig något så blir jag jätteglad:)
Ha det jättegott själv och var rädd om dig:)
Kramar från Lilla Inger:)

Lena B E sa...

Åh så kul att du kunde vara med på pysselträffen hos Nettan! :) Synd bara att du ska behöva lida ont efteråt, så himla tråkigt! :(
Jag vill önska dig en riktigt glad påsk vännen, det är inte säkert att jag hinner in hit nåt mer innan helgen så det är säkrast jag säger det nu.
Ha en underbar dag, vecka och påskhelg! :)
Massor med kramar från Lena