tisdag 9 mars 2010

Längtar till sommaren och värmen

Är hemma och förkyld, jag är inte förvånad då maken varit hemma en hel vecka. Med knät är det inte bättre heller. Igår fick jag röntgensvaret från vårdcentralen, det visar på förändringar i knät som tyder på knäarthros. Det var allt som stod, inte hur mycket eller vad som händer nu. Känns inte särskilt kul då det inte är något som försvinner. Imorgon kommer doktorn att ringa eftersom jag vill prata med en doktor. Jag kan ju inte ha det så här och vill gärna veta vad jag ska göra nu. Det är inte särkilt kul att man jobbar hela dagarna och sedan kommer hem bara för att lägga sig i soffan på grund av värken. Det blir inte så mycket pysslande eller bloggande heller.

Tänkte i alla fall visa en layout som jag gjort för ett tag sedan men glömt att visa. Den är gjord efter skissen hos Nettan i februaritävlingen:



En god vän till mig hälsade på i somras, och vi hade en sommarfest på altanen. Hon hade med sig sin familj, maken och tre barn. Dessutom var alla mina tre barn här, deras pappa och så grannen. Vi hade rikitgt trevligt hela natten på altanen. Beskrivning på layouten finns här. När jag ser denna bild längtar jag till sommaren!!!

3 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Jag gillade verkligen denna LO. Så läckert papper, och vilka sköna färger. Ni ser verkligen ut att ha det mysigt. Just nu känns sommaren sååå långt bort. När ska all denna snö tina bort....

Kram // Kikki

Britt-Inger sa...

Jag längtar efter dom sköna sommarkvällar när man kan sitta ute och "smutta" på något gott ;);)
Härlig LO!!!!!
Kramar.

Hozzan sa...

Hej hopp!

Nu får du lov att "pigga på" dig till vi ska pyssla ihop. Är grymt sugen då jag nästan glömt bort hur man gör...

Längtar också tills sommaren för då ska vi ta tummarna ur och sitta på varandras altaner tycker jag!

Krya på dig och en stor kram från mig
A