söndag 22 mars 2009

Kvar i Örebro

Jag är fortfarande kvar i Örebro. Andningen är mycket bättre!! Tack och lov! Idag slappar vi en del, gjorde mat för lite drygt 60 personer igår med kaffe och tårta efteråt. Det blev riktigt lyckat! Födelsedagsbarnet tyckte det blev en riktigt bra fest och det är ju det som var meningen.

Vi åkte ner på onsdag när han fyllde år och kom fram på kvällen. Jag ringde och grattade honom när vi var på väg. Han berättade för de som var här att jag ringde. Alla utom han visste att vi skulle komma. Minen var obetalbar när vi kom in och sjöng för honom!!! Han har nog inte fattat riktigt än att vi kom ner för att hjälpa honom att fixa en riktig fest. Imorgonbitti blir det hemfärd, ungefär 80 mil.

Nu ska jag gå och dricka kaffe med dessa trevliga människor här. Dom är som balsam för själen....

4 kommentarer:

Kamilla sa...

Så skönt att det går åt rätt håll!!
Och härligt att höra att du har det bra!! Vi ses snart igen *kramar om*

Anonym sa...

Kör försiktigt!
KraM

Lena B E sa...

Hej Carina! Jag hoppas du har det bra där nere!! Kör försiktigt på hemvägen. När du kommer hem har du en award att hämta hos mej. :) Massor med kramar från Lena

Annica H sa...

Va härligt du verkar ha det, i goda vänners lag! :)
Du har en utmaning i min blogg!
Kram Annica H