lördag 14 mars 2009

En layout med mina blomfynd från igår

Jag har länge velat prova mina masker från Tim Holz som jag köpt för ett bra tag sedan. Tiden har bara inte funnits till. Igår var min plan att jag skulle göra ett kort men det slutade i denna layout:



Jag använde ett vackert kort på en orange blomma som jag tog i somras. Texten är: Orange är en vacker färg. Blommorna och bladen som jag har dekorerat med är mina fynd från igår på returcentrum. Fjärilarna på vänster sida av kortet har jag klippt ut från ett papper. Och självklart stickles både här och där... ;-)

3 kommentarer:

Canan sa...

Maskerna är ju bara såååå läckra. Står högt upp på min önskelista. :-)

Anonym sa...

Riktigt somrigt och vad glad man blir.

Lena B E sa...

Ooooo så vackert!!! En Lo man blir riktigt glad av. Kramar