torsdag 12 februari 2009

Två utmaningar

Jag har fått två utmaningar för ett tag sedan men inte riktigt haft tiden till att göra dom. Nu har jag tagit mig i kragen och ska göra ett försök. Den första är från min underbara DT mamma. Hon har utmanat mig att berätta en massa om mig själv.

REGLER:
1.Länka till den som utmanade dig.

2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Mina sanningar:
1. Är absolut ingen morgonmänniska!!!

2. Jag bara älskar mitt jobb som sjuksköterska, det är en fröjd att åka till jobbet varje dag.

3. Jag är dörädd för maskar....

4. Scrapbooking är min stora avkoppling som jag prioriterar före städníng och sådana tråkiga saker.

5. Har blivit superbra på att göra saker som är bra för MIG!!

6. Jag är allergisk mot dofter, tyvär har det blivit värre så nu tål jag inte pälsdjur heller.

7. Har perioder med värk i nacke, axlar och rygg.....


Den andra har jag fått av Lena:

Regler för detta är:
Att leta upp min 6:e mapp och den 6:e bilden, lägga bilden i bloggen och berätta något om den.
Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade
Här kommer min 6:e bild, det var lite svårt eftersom jag har bilder överallt, flera mappar i en mapp osv. men på ett ungefär så blev det denna:



Denna bild har min man tagit då jag var på Kreativitetsmässa i Umeå i höstas. Han gick runt med kameran medan jag visade hur man gjorde layouter och kort...

Det här med att skicka vidare verkar ha gått runt till de flesta, så därför skickar jag inte vidare. Den som känner får gärna anta utmaningen...

Inga kommentarer: