fredag 5 december 2008

Nu känns det som om jag inte varit hemma på länge, har sovit i stan inatt. Personalfest igår och jobbar till fem idag för att sedan jobba hela helgen. Det var en mycket trevlig fest med god mat och bra musik. Tog lite kort med mobilen när cheferna tävlade mot varandra, "hotade" med att lägga dom i min blogg... ;-) Innan festen träffades vi några på Bishop Arms och tog en öl. Vi pratade om olika ölsorter, vilken som var god. En av sköterskorna säger då: Jag tycker mycket om citalopramen. Asgarv!!! Hon märkte inte själv att hon sa fel, men alla vi andra gjorde det. Hon menade naturligtvis Staropramen... På kvällen sedan gick jag fram till henne och sa att dom har en ny ölsort i baren, citalopramen. Hon var ju tvungen att skratta själv...

Jag var ju ledig igår och tänkte lägga in lite bilder på en ask som jag dekorerat som jag tänkte ha stickles i. Det var nåt fel med kabeln, den ville inte. Få se om det blir nåt ikväll att jag kan prova. Tråkigt om den har gått sönder, då kan jag inte lägga in några bilder på bloggen... ;-(

Inga kommentarer: