lördag 13 december 2008

Jag har blivit nominerad av Jessica (min DT kollega hos Nettan), kika gärna in i hennes blogg... Supertack till nomineringen!



Reglerna är sådana:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Här kommer dom som jag nominerar:
Daniels sida hittade jag av en slump, superduktig kille som gör helt sagolika kort!!
Scrapkia gör underbara kort!!
Annica som gör så annorlunda saker, helt underbara förstås...
Kamilla som jag träffat några gånger på träffar, jätteduktig tjej!!
Ulrica, ny i samma DT gäng som jag, gör mycket fint!
Åsa får jag sådan inspiration av.

Det finns naturligtvis många som gör många fina saker som är förtjänt av en award. Här nämner jag bara några få... Hoppas alla ni får en riktigt trevlig jul! Många kramar till er alla!!

5 kommentarer:

Annica H sa...

Oh! Tack så mycket! Du är väl för gullig! :)

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket!

Kicki sa...

Åh, du är väl bara för rar!! :-)
Precis idag behövde jag en liten uppmuntran!!

Hamnade på akuten idag, fick reda på att det blir ny operation tisdag eller onsdag till veckan.

Kamilla sa...

taaack vännen du är fööör gooo!!!

Daniel August sa...

TUSEN TAKK FOR DENNE AWARDEN!!

Har aldri fått den før! ;P

Mvh
Daniel