måndag 8 december 2008

Ett grattiskort till barnbarnet

Jag har gjort ett kort till min mans barnbarn som fyllde ett år den 1:a december. Gjorde denna gång ett kort som kan stå. Gjorde hål i hörnen på rektanglarna, satte öljetter och trädde garn mellan de olika bitarna. Jag har stämplat en swirls som jag har använt stickles på. Texten har jag också använt stickles på. Alla kanter är chalkade med chesnut roan.


Under reklanglarna har jag satt 3D kuddar för att höja upp dom lite.

Stämpeln är målad med promarker pennor, chalkat ovalen och sedan har jag använt UTEE på den. Runt ovalen har jag använt pearlmaker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt!
*bamsekram*
//Annika

Kamilla sa...

OOOOOO så himla snyggt!! det var superläckert med garn sådär emellan, jag tror jag ska dra en lift av det om det är ok?
Men du vilken underbar stickles låda...thelådor, hmmm undra om jag ska börja tvinga familjen att dricka the... *skrattar gott*

Anonym sa...

Underbart kort!! Så himla snyggt!!
God Jul. :D