fredag 31 oktober 2008

Sjuuuk...

Nu känns det som om jag varit sjuk hur länge som helst. Och jag som ska på pysselträff i Hörnefors imorgon... Men jag intalar mig att jag inte alls har ont i huvudet, att andningen är hur bra som helst... Med tron kan man väl komma långt eller hur? Åkte hem tidigare från jobbet idag, la mig i soffan och sov i flera timmar. Snart är det nog dax att jag tittar över det jag ska ha med mig på träffen, har inte packat nåt... Men det brukar lösa sig av någon kostig anledning. Sen om det fattas grejer kan man ju alltid köpa någon liten sak... ;-) Samtidigt känns det som att det är tur att träffen bara är en dag, då missar man inte nåt! Nu ska jag gå och göra ett span i mitt pysselrum vad jag ska ta med... Uppdaterar säkert med bilder någon dag.... Trevlig halloween!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig halloween själv och hoppas att du kan ta dig till träffen.

Anonym sa...

Sån himla tur att du blev frisk! Har spanat runt och kommer nog in och inspireras fler gånger....

Så mycket fint....