lördag 4 oktober 2008

Resultatet från pysselkvällen

Här kommer de lovade bilderna, lite svårt att få rätt fårg på korten, på vad jag gjorde på träffen. Jag massproducerade tändsticksaskar till en mässa som jag ska vara med på. Fem stora och åtta små blev det...





Och ett kort...



Allt material som är använt till dessa är från http://www.scrapbooking4you.se/, utom stämplarna och julmärket som är på kortet... Jag har förrutom papper använt chalk (chesnut roan och olive pastell) stickles (waterfall, burgundy och crystal)och en Quick Katz (blomman och bladet).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina alster!!

chinapainter sa...

Jättefina askar - och sån härlig inspiration för oss som inte kommit igång med julpysslet ännu.

Men jag fullkomligen älskar det där julmärket på kortet - helt underbart!