måndag 13 oktober 2008

Hemma igen....

.... efter en superhelg i Övik!! Helt underbart ordnad träff med många trevliga pysslare och butiker. Arrangörerna hade verkligen lyckats ordna en bra träff, ser fram emot nästa dom ordnar! Trots att vi var 80 stycken kändes det inte trångt. Det var många trevliga utmaningar som jag har varit med i, mycket ideér fick man. En layout utmaning lyckades jag till och med vinna! Jätteroligt!! Har inte fotograferat mina bidrag än eftersom jag kommit hem så sent och det är lite väl mörkt för att ta kort. Men det kommer.... Jag och min kompis bodde på ett vandrarhem i Övik som låg bara rakt över gatan, nära och bra. Det var ett mycket trevligt vandrarhem. Men som sagt, mina alster visar jag senare....

1 kommentar:

Kicki sa...

Så kul det var att få träffa dig igen!! :-)

TACK rara DU, för delandet av Flower Soft!! ;-)

Vilket underbart vackert julkort, du har skapat!!

kram
Kicki
http://blogg.aftonbladet.se/8948/