fredag 22 augusti 2008

Missen i fönstret

Tog ett kort i Örebro som jag tyckte blev rätt roligt. Men man måste titta noga på det. Har fotograferat katten som sitter i fönstret och tittar ut, utifrån genom rutan.



Om man tittar riktigt noga ser man min spegelbild ihop med katten, en del av mitt huvud uppe vid kattens huvud och min kofta på kattens rygg...

Ett annat kul kort är på ett hästöga. Det är lite samma effekt där att man ser andra saker på kortet:



Stallet ligger till vänster i ögat, jag runt pupillen med kameran och hon som håller i hästen till höger....
(Klicka på bilderna så blir dom lite större så syns det bättre)

6 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, vilka foton, det blev ju häftig effekt på båda 2.
Visste inte att du var sån duktig fotograf... *applåd*
Tack för dina tassavtryck i min blogg.
kram
Nita

Anonym sa...

titta gärna inom i min blogg för att se en utmärkelse till dig.

Och vilka underbara foton!

Kamilla sa...

WAAAOOOW vad häftigt!!
Ja,det är bara att ut & fota då ;)
Vilke fin DT-Lo du gjort,jag bara ÄLSKAR fjärilarna :)

Anonym sa...

Tack själv! Vi får göra om det nån gång, och ta med gubbarna! Jätteroliga kort! Bara älskar hästens öga, vilken skärpa. Missen är också söt :)
Kram //Annika

Ewonne sa...

Vilken cool effekt! Måste granska mina egna lite närmare och se om man kan se något sådant där!!

Zarah sa...

Men vad LÄCKRA!!