söndag 10 augusti 2008

Ett DT alster

Jag har gjort en layout på mina tjejer, ett DT alster...
När jag såg Fancy Transparencies Black Frames kände jag direkt att jag ville göra något på mina underbara tjejer. Efter semestern har jag tagit en del kort som var perfekta för detta. Eftersom jag älskar blommor har jag naturligtvis med blommor. De jag har använt på denna layout är Prima Flowers och mitt i blommorna har jag brads från BoBunny. På snurklorna har jag först använt en svart Distress crackel paint och sedan "duttat" på med en turkos Dabbers. Överst på detta har jag använt 3 D lack. Runt snurklorna och i hörnen på korten har jag använt blingstenar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh vilken jättefin LO!!
& vilket jättefint alfabet!

Anonym sa...

Vilket fint alster och grattis till DT platsen!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Airspirit83 sa...

Cool alster :D Vad använde du för tekniker när du gjorde det?