måndag 25 augusti 2008

Ett nytt DT alster

Har gjort ett till DT alster:



Kortet är taget vår första vår i vårat hus (det blev mycket vår). Jag och min man satt på altanen och drack kaffe när vi upptäckte dessa två på hans toffel....

Till denna Lo har jag använt Fancy Pants - Best friends, under kortet har jag svart cardstock som fotomatta och únder det har jag Lace cardstock. hearts ceramic som jag har sprayat med silver mist. Hjärtat nere i högra hörnet är Stripped Chip Shapes- heart doodles från Li´l Davis design som jag satt stickles (orange peel) på. Stjälkarna på det oranga papperet har jag också satt orange stickles på, även på den blomma som är uppe i det högra hörnet. Mitt i den blomman har jag en stor Rhinestone. Texten vårkänslor är Eliza.

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Ha ha, vilken klockren titel till fotot! :)
Kram Dolores