fredag 15 februari 2008




Jag har gjort ett kort till min man igår som jag gav tillsammans med blommor. Gjorde kort till mina barn och min kompis och hennes dotter men dom glömde jag fotografera....


Jag var på Konstärsshopen och skulle köpa oljefärg till min kompis, hittade då promarker pennor som jag köpte några. När jag kom hem ringe jag min man och sa till honom att han hade köpt en jättebra Alla Hjärtans Dag present till mig... ;-)
Jag visste att han brukar vänta in i det sista med att köpa något, så jag tänkte minska mitt dåliga samvete att jag köpt pennor som jag inte tänkt. Samtidigt som jag fick något som jag verkligen vill ha! Dom är hur roliga som helst att måla med....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt kort du har gjort och bra val av pennor! :P

Anonym sa...

Ahaaaa, är det SÅ man ska göra för att öht få en present på alla hjärtans dag?? Det måste jag testa nästa år! *asg*