torsdag 26 april 2012

En tavla i rosa, grönt och blått

Jag ligger nu i soffan efter ett bassängträningspass på förmiddagen. Jag blir så skönt trött i kroppen, somnar en timme eller två. Då blir det lite vila för knät automatiskt. Pyssel har det blivit en hel del. Jag och dottern har hjälpts åt att bära upp ett bord från mitt pysselrum i källaren. Det står nu i vardagsrummet. Där sitter jag och skypar om någon är sugen på det samtidigt som jag.

Här har jag gjort ett bidrag till Pysseltagens aprilutmaning som är en färgutmaning. Färgerna man skulle använda är rosa, grönt och blått. Jag valde att göra en canvastavla i dessa färger. Det är mest den rosa och den blå färgen som syns, men jag har använt grönt också.


En kollega visade mig detta kort på sina barnbarn. Jag tyckte det var ett sånt härligt kort så jag var bara tvungen att få göra något av det. Det blev inte som jag tänkt från början, men det blir det ju sällan. Nu blir det nog en ljudbok och lite pyssel. Ha en skön dag!

Kramar Carina


Inga kommentarer: