onsdag 2 november 2011

Restan av mina alster från Övik

Här kommer mina layouter jag gjorde på träffen i Övik. Den första är gjord med kitet som jag förbeställde. Bilden är min dotters och pojkvännens förlovningsringar. Glömde fota layouten innan jag gav bort den till ungdomarna så det får bli mobilbilden:


Nästa är efter en skiss OCH att man var tvungen att ha med tre blåa blommor, varken mer eller mindre:


Den tredje är en snabbutmaning där man skulle inspireras av orden glöd, stryka eller mod. Så här blev min:


Denna minns jag inte vad det var för utmaning. Hade svårt med titel till denna, fick hjälp av en tjej vid bordet där jag satt. Blev rätt kul:


Nästa layout skulle man göra eget mönster på pappret. Jag har stämplat en mur på mitt:



Sist och minst (i alla fall han på bilden) är efter en skiss. Denna fick jag första pris för:


Det var några alster från Övik. I morgon bär det av klockan tidigt. Kl.07.00 lyfter vi från Umeå för att möta Kikki med make på Arlanda. Vi är framme i London någon gång mittidan. Får väl då börja med att leta oss fram till hotellet där vi ska bo. Har kollat lite på Google Earth, så jag har gåt runt lite på gatorna där redan. Ha en skön helg, det kommer jag att ha!!

Kram Carina

Inga kommentarer: