fredag 21 oktober 2011

Världens vråååål!!

Äntligen har hon kommit!!! Som jag har fått smussla och försöka att inte berätta vad vi hade på gång. Vad pratar jag om?! Jo Kikki skulle komma hit och följa på träffen till Övik imorgon. Jag och Anna har planerat sen länge tillbaka att ge henne en pysselväska i 50 års present. Och som jag har fått ljuga för Kikki, att väskan inte finns att köpa i olika pysselbutiker. Och vad hon har tjatat om att köpa en väska, att hon ska leta i olika butiker. Men det var värt minen!!!! Vi skrattar länge åt det tror jag...


Jag gjorde ett kort till henne när vi skype pysslade förra helgen. När hon frågade vad jag gjorde letade jag febrilt efter något annat att visa henne. Men hon har inte misstänkt nåt som tur är. Hon säger att jag varit lite kort i tonen ibland men det får hon ta... 


Inatt gjorde jag denna skylt till väskan, lila såklart:


 Väskan och kortet ställde jag utanför dörren där hon ska sova när hon är här. Anna hämtade Kikki vid bussen, sen visade vi henne var hon skulle sova. Hon fick gå först med sina väskor. Där blev det tvärstopp och tvärtyst. Sen kom VRÅLET! Minen var obetalbar, såsom alla danser hon utförde. Hon blev ståede några gånger och bara stirra på väskan för att sedan fortsätta dansa.


Gissa om hon är lycklig... Detta kommer att var ahennes sängkompis inatt, Thomas känn dig brädad...


Nu börjar vår underbara helg med skratt och pyssel. Övik imorgonbitti för en hel helg med underbara människor. Ha en skön helg och Kikki, än en gån GRATTIS!! I förskott förstås eftersom du är här och nu hos oss.

Kram Carina

3 kommentarer:

Lene sa...

Men va kul, hoppas Ni hade det jättegott! Jag kan förstå att hon blev glad!!!!
Kram lene

frubards pysselkök sa...

Kan inte fatta att du lyckades lura mej... Som jag frågat efter butiker som kan sälja väskor, men du har inte riktigt velat hjälpa mej. Men nu förstår jag varför!!! Tack för en helt underbar helg :-)

Kram på dej vännen...

Kikki

Hozzan sa...

Jodå tinnitusen klingar ännu i öronen ;o) Där fick vi till det bra