fredag 30 september 2011

Ja då var jag uppe i norr....

Igår efter jobbet åkte jag upp till Kikki för att var med på en pysselträff i Piteå i helgen. Vi har redan tjuvstartat pysslandet, inte kan vi vänta till lördag. Solen skiner och det verkar härligt ute med alla höstfärgerna. Måste nog gå ut med kaneran en sväng sedan.

Jag har gjort några sifferkort tidigare som jag inte tror jag har visat. Dom är roliga att göra och uppskattas av de som får dom. Så här blev dessa:



Nu ska vi ta en kopp kaffe för att sedan åka in till Piteå en sväng och shoppa. Tänkte köpa mig en lamineringsmaskin, har sett en bra idé vad jag ska göra med mina stämplar så jag får bättre översikt. Passar också in i mina planer att omorganisera i mitt pysselrum. Ha en skön helg!!
Kramar Carina

2 kommentarer:

Carina sa...

Snygga kort:) Hoppas att du har en härlig helg i Piteå.
Kramisar

Angelica sa...

Superfina, måste testas.
Så glad att "ramlade in" på din blogg, du gör ju så läckra saker.
Återkommer!!!
Ha det bra!