fredag 2 september 2011

Blog candy hos Scraplagret

Nu har jag packat "bara" två väskor inför pyssel imorgon. Jag hade en plan att packa ännu mindre men det gick bara inte... Varför ska det var så svårt?!

När jag tittade runt lite på nätet inför pysselträff i Umeå imorgon hittade jag denna. Kolla så mycket fint man kan vinna på blogcandy hos Scraplagret:



Distress stain är min nya drog, den är så rolig att jobba med. Och blommorna är ju helt underbara!

Skynda er in och kolla, ni har till söndag på er!

1 kommentar:

frubards pysselkök sa...

Tjingeling bästa vän...
Ja, du har hittat rätta namnet på ditt beroende. Men jag förstår dej, det är så himla skoj att kladda...
Vaknade i morse av att en tuppj...l stod och gal utanför fönstret, trodde jag. Det var Tobias alarmsignal på telefon... De skulle ut med hundarna i skogen, men vädret är pissigt här, så dom vände sig om på andra sidan och somnade om. Men det kunde inte jag...
Så då sitter jag här och kollar runt lite.
Ha det nu så himla kul idag. Snart är det ju träff här uppe hos mej, och då kommer ju du :-) Längtar...

KrameliKram // Kikki