söndag 9 januari 2011

Pysselilet har infunnit sig...

Jag har kommit in i ett riktigt pysselil! För att få inspiration när man inte har någon kollar jag runt på olika utmaningar, och jag har nappat på några.

Denna utmaining hittade jag hos Scrap-Perra där man skulle göra en layout med minst tre cirklar varav en skulle vara ett fotografi. Passar mig rätt bra då jag gillar cirklar. Så här blev den:



Nu ska jag gå och fota nästa alster, det är inte lätt att göra det denna årstid så det blir bra. Ha det gott!!

5 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... noget sååå super flot

krammm

frubards pysselkök sa...

Så himla fin LO! Du är fenomenal...

Kramen...

Hozzan sa...

Snyggt men är jag förvånad...Näee!;o)
Kram
A

agge sa...

din Lo var verkligen superfin.. visst är det kul att kolla runt på andras bloggar och får lite inspiration..det brukar ge effekt.. ha det gott .kramar Agneta

Britt-Inger sa...

Så snyggt det är med cirklar. Blir sån läcker effekt!
Kramen, BI