söndag 2 januari 2011

Långledig!!!

Ja då har man jobbat sista veckan innan en tiodagars ledighet. Jag har tur att där jag jobbar att vi ser till så att alla får vara lite längre ledig över jul och nyår. Jag har valt att vara ledig efter nyår istället, tagit tre dagar semester och får tio dagar ledigt. Nyårsafton somnade jag före tolvslaget och sov till halv elva dagen efter! Måste varit trött, så länge brukar jag inte sova.

Inget har blivit gjort igår, och det blir säkert inte mycket mer idag.. Jag tycker det är skönt att bara vara och är riktigt bra på det!

Tänkte visa en typ av korg som jag har gjort, rikitgt rolig att göra. Tack Kicki för mallen!!

Om man tar en liten promenad kanske man får något gjort efteråt?! Frisk luft ska visst vara bra... Ha det gott och njut av var dag!!

2 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Hallojsan1
Den blev verkligen superfin din korg/ask! Här har det varit en MYCKET lugn nyår... Thomas hade ju jour, och åkte på jobb. Från 9 på nyårsmorgonen till halv 8! Det blev sen middag, men himla gott var det...
Ja... Nog verkade det som att du behövde alla timmars sömn... Men att du somnade före tolvslaget, det tror jag inte hör till vanligheterna :-)
Jag hoppas verkligen att det går enligt planerna, för då ses vi i februari...

Pysselkramar // Kikki

Lene sa...

Så glad jag är att du hittade in hos mig.. så mycket fint du har gjort! tack vännen.. jag har lagt till mig som följare så jag inte missar något!
Kram lene