torsdag 4 november 2010

Nu är det ledigt!!!

Jag är ledig nu i fem dagar, gissa om jag ska njuta! Maken och jag åker på en myshelg itill Sundsvall och det behövs. Ska bli riktigt skönt att få byta miljö och göra något roligt med honom! Knät är fortfarnde bra, jag är helt fascinerad. Nu kan man kanske börja om med träningen igen. Ska bli skönt.

Jag har gjort en ask med Ultimate Pron, det är så kul! Jag går till pysselrummet för att börja göra julkort, men det slutar oftast med en ask... Kommer inte igång med julkorten.


En mer beskrivning på materialet hittar ni här hos Scrapbooking4you´s blogg.


Lite pyssel hade jag kanske tänkt hinna med idag, vi får se. Ska först umgås med en härlig vän och hjälpa henne med dator och blogg bekymmer. Ha en skön dag! Kramen

3 kommentarer:

Mummylade sa...

låter underbart med myshelg och skönt att höra att knät är ok.

kram

Anne Bente sa...

wawww noget så super flot det hele
kram

Theresa ~ Pion Design sa...

meeeeeeeeeen så fint men snön!