söndag 11 april 2010

Inspiration som bara den...

Hittade till Brunsons CC i fredags! Helt underbara utmaningar som jag nappade på. Jag gjorde sju stycken, det får räcka. Måste passa på att njuta av finvädret innan det är jobb imorgon igen. Här kommer det första bidraget från mig.Man skulle inspireras av denna bild:


Jag tänkte direkt på vårt äppelträd som vi har fått stötta upp med en mormorsstång när det är äpplen på det. Så här blev min tolkning:


Sedan var det denna skiss som man skulle inspireras av:

Och så här blev mitt bidrag. "En BAK gata i Örebro". Klicka gärna på bilden så ser du stjärndetaljen bättre.


Mitt tredje bidrag är att lifta Maries/Misons layout. Så här såg den ut:



Så här blev mitt bidrag, "Äkta sommar idyll på landet"

Nu ska vi fixa lite käk, tror det blir thailändskt idag.... Ha det gott kära bloggbesökare!

1 kommentar:

Cattis sa...

Härliga alster du gjorde till cybercropen! =)