söndag 6 december 2009

Tre korgar att ge bort

Jag har gjort tre likadana korgar men i olika färger att ge bort. Såg dessa i någon blogg, minns inte riktigt var och tänkte att jag måste testa:

Jag visar bara en på närmare håll då alla ser ganska lika ut.
Sedan dekorerade jag en tändsticksask som jag tänkte lägga i korgen tillsammans med två värmeljus. Varje ask fick samma papper som på korgen:
Gjorde en tag med en liten hälsning på:
Tändsticksasken och ljusen la jag i cellofan och knöt en rosett runt:
Sedan ner med det i korgen tillsammans med tagen, färdigt:

Dessa ska jag och mina kollegor ge bort så här inför jul. Ha det gott!!

5 kommentarer:

Canan sa...

Jättefina! Mottagarna kommer bli mycket glada över dessa.
Kram

Britt-Inger sa...

Såååå läckert!!! Vad dom ska bli glada över dessa korgar.
Kram

Lena B E sa...

Åh så mycket fint du har gjort sen jag tittade in sist!! Superfina korgar, så glada mottagarna ska bli. :D
Ha det så jättebra och krya på dig vännen, usch att vara förskyld är inget kul! :(
Kramar från Lena

Det jag älskar mest sa...

Hej!
Så fina korgar och vilken kul grej att ge bort. De blir nog tacksamma över de fina korgarna och dess innehåll

//C

Evelina sa...

Åh, så fina korgar! Perfekt att samla lite smått och gott och ge bort till någon. =)