tisdag 15 december 2009

I brist på pyssel får man visa gamla kort....

Nu har det varit mycket på sista tiden. Inte mycket tid och ork för pyssel, känner att nu skulle det vara trevlig att sitta och bara "tokpyssla" och skratta lite. Svärmor har varit dålig, men är nu mycket bättre, barnen reser och far över världen så man måste hinna med att kramas när dom åker och när dom kommer tillbaka.
Förkylningar kommer och går, tänk om det kunde bryta ut ordentligt så man blev liggandes i några dar ,sen var det klart. Men nejdå, tvådagars på helgerna och sedan relativt pigg däremellan. Och så mitt rackarns knä. Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga efter att lyssnat på mina nära och kära vänner, nu är jag sjukskriven halvtid. Då ska man pussla för att få ihop timmarna på schemat... Pust.... Så nåt pysslande har det inte blivit på ett tag. Hittade två kort som jag har gjort till en födelsedags swapp som jag varit med i. Tror inte jag visat dom:



Ta det lugnt så här i jultider och gör som jag, lyssna på vad kroppen har att säga... ;o)

2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Härligt kort och vikning. Blomman är ju bara "gorgeous". Måste testa!!
Kram till dej.

Lena B E sa...

Åh så snygga kort!! Jättefina och blomman är ju superläcker!! :) Nej då, ingen julstress här inte, det går inte just nu med denna värken, allt detta snöande tar knäcken på mej, så här blir visst inget gjort till jul. Men det blir nog jul som vanligt iaf. Krya på dig vännen och hoppas du blir bättre snart! Ha det så bra. Kramar från Lena