onsdag 23 juli 2008

Härlig semester!!

Är i Örebro på en härlig semester! Tar dagen som den kommer, hur skönt som helst. Sprungit i affärer med mina döttrar, åkt en sväng över dagen till Stockholm för att shoppa, varit och handlat hos Stellas (http://www.stellas.se/), och bara njutit av att vara ledig!! På kvällarna plockas det mördarsniglar (jag gör inte det då), stoppar dom i en burk och strör salt på. Då blir det bara en enda sörja av dom. Kolla i min mobilblogg får ni se hur äckliga dom är....

Har fått ett superkul erbjudande! Vet inte om jag får avslöja det än så jag väntar ett tag... Ser fram emot att komma hem igen! Allt för att göra er som läser nyfikna....

Har stickat några sockar, måste ju ha något för händerna när jag inte har mina andra pysselsaker i närheten. Känns lite trist att behöva köpa stickor när jag har hur många som helst hemma. Nu ska jag återgå till sällskapet och vara lite social.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att höra att du får njuta och bara ha det bra! Det är välbehövligt efter tuffa arbetsår!
kramar till er.
SysterAnnika