fredag 17 februari 2012

Ett ego album

Jag har nappat på februariutmaningen hos Scrapgalen där man skulle göra något om sig själv och något man är bra på. Det skulle vara antingen en Lo eller ett minialbum. Jag valde att göra ett album. På framsidan har jag texten det här är jag bra på:


När jag sedan började med sidorna tänkte jag att jag gör åtta sidor så får jag fylla på med text eftersom. Men jag fyllde alla sidor. Jag har använt Distress Stain och lekt lite med färger, stämplat lite olika motiv och sedan skrivit textremsor och limmat på sidorna.
      

Så blev det albumet. Nu väntar jag på att cybercropen ska starta hos Scrapgalen, tänkte försöka mig på det. Jag får väl mellanlanda i soffan då jag inte känner mig helt frisk från förkylningen än, det går i vågor. Ha en skön helg!! 
Kramar Carina

5 kommentarer:

Camilla - Bitz n picez sa...

Men så fint!

Eva J sa...

Hej hej..... underbar bok. Sådan bok borde man nog göra, det är så lätt att tänka negativt om sig själv. Kanon bok att titta i och påminna sig att man är bra och då ibland riktigt bra på vissa saker. Inspirerande.
Ha en skön vecka
Kraaaaam

Malin sa...

Åh vilket underbart album. Tänk vad du BRA! Jag har funderat på något liknande. Tack för inspirationen!

TinaLinn sa...

Åh vilken fin bok, och vad härlig att ta till de lite "sämre" dagarna =)

Ulrika sa...

Vilket sött album du gjort, och vilka bra saker du är brapå! Kul att du är med och tävlar hos oss på Scrapgalen! /DT Ulrika