lördag 5 juni 2010

Ännu en vecka har gått....

Ja nu har det gått en vecka igen och fort går det. Jobbar bara två veckor till och sedan är det semester!! Underbart!! Mitt knä är hyfsat bättre, inga platta skor eller att gå barfota en dag mer för mig. Det straffade sig i tre veckor. Jag lärde mig den hårda vägen.

Det har varit mycket jobb och många kortbeställningar. Det kan förklara varför det ser ut som det gör hemma... ;o)
Här visar jag vad jag gjort, alla kan jag inte visa än då personerna inte har fått dom.








Nu har maken kokat kaffe, ska gå och ta mig en tår. Ha en fortsatt trevlig helg!!

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Hej vännen!
OJ så många jättefina kort du gjort!! :)
Du har då verkligen legat i för fullt.
Stort GRATTIS på din födelsedag, i efterskott. Såg det i Nettans blogg idag först.
Hoppas allt är bra med dig?!
Själv är jag jätteförkyld just nu, men det blir nog bättre det med. ;) Ha det så bra och ha en fortsatt trevlig helg.
Kramar från Lena

Hozzan sa...

Hej och hallå där!

Mycket fina alser du... knååpat ihop vännen...(Törs inte skriva det där ordet på pu...;o) )
Hoppas vi ses på Nettans sommarfest i helgen...
Kramen
A

Maiden sa...

Har hittat in till dig å kikar runt lite - supermycket fina alster! Tack för titten! :-)