onsdag 26 maj 2010

Roligt att ge bort en vinflaska

Nu har det blivit höst igen. Det känns så.... Maken är i Spanien och hade 30 grader varmt idag, här är det 8.5. Lite kallt ska han nog tycka att det är när han kommer hem om det fortsätter på detta viset.

För ett par helger sedan var vi bortbuden på grillfest. Jag brukar ta med mig en vinflaska och denna gång gjorde jag något att ställa den i:
Dekorerade med blommor och gjorde en rosett i tyll:

Och mera blommor:

På alla sidor:
På fredag åker jag till Porjus för att ha en scrapkurs. Det ska bli rikitgt roligt! Maken kommer bilandes från Stockholm, han får bara byta bil och åka 46 mil till. Gissa om han kommer att sova gott... Nu ska jag krypa ner i mitt härliga badkar. Ha det gott!!!

4 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint fodral du gjort till vinflaskan, det blev dom med all säkerhet glada över att få!! Hoppas allt är bra med dig?! Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Hozzan sa...

Snyggt!

Jag önskar dig en trevlig resa till Porjus och hoppas att det går bra på din kurs.

Tack oxå för alla dina sms. De värmer i hjärtat.

Var rädd om dig
Kram
A

frubards pysselkök sa...

Så läckert! Superkul gå-bort-present...

Tack för dina kommentarer. Det är skönt att veta att man har vänner ute i cybervärlden!

Kramar från Kikki

Eva J sa...

Super tjusigt, en underbar present.
Ha en skön helg
Eva