torsdag 14 januari 2010

En "tyckaomdig" ask

Jag har gjort alster till en utmaning hos Scraptorget, dom hade en bild som man skulle inspireras av. Och det gjorde jag, trots att det var rosa och jag gillar ju inte den färgen:




Jag inspirerades av hjärtan, spets, bling och det rosa. Jag har använt Martha Stewart upptill på kanderna (vilken underbar stans!!)




Även på handtaget har jag använt Martha Stewart. Bandet på handtaget är från Ikea, hittade på julrean bland julsakerna. Hjärtan på banden tyckte jag passade bra, dom är i plast. Stickles blev mitt bling och det finns lite överralt på detta alster... ;-)



Sedan fyllde jag korgen med geléhjärtan i cellofan. Nu återstår bara vem som ska få korgen. Eller kanske jag behåller den... ;o

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Oj oj oj så fint!! Underbart söt ask, så ljuvlig med alla hjärtan och bandet!! Superfint vännen!! :D
Ha en trevlig helg!
Kramar från Lena

annicka sa...

Åh vilken söt korg! Och jag håller med dig; vilken underbar stans! Kram