söndag 24 maj 2009

Sista deltävlingen hos Stellas

Mitt sista bidrag till Scrapjakten hos Stellas, gjord i sista minuten... Man skulle göra en tidningsframsida. Så här blev min:



Det blev kanske inte en framsida direkt. På denna bild ser det ut som om jag funderar. Tänkte då att jag skulle göra en minihistoria om tiden från min 2 års sjukskrivning fram till mitt jobb idag som jag bara älskar. Hur livet skulle sett ut idag om jag bott kvar, och barnen som man alltid funderar kring, trots att dom blivit stora.

Nu har det fort blivit kväller, dags att hoppa i badet och njuta av ledigheten som blir imorgon efter helgens arbete. Ha det gott!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker det är fräckt med tidningspapperet för jag gillar när man använder lite ovanliga saker på lo.

Ha en fin vecka!

KraM

Lena B E sa...

Så snygg tidningssida!!
Det ser verkligen ut som en dagstidning.
Kul med tidningspapperet!! :)
Kramar från Lena