fredag 21 november 2008

En liten uppdatering

Nu måste jag visa lite kort, det var ett tag sen jag visade nåt. De två första är två beställningskort:






Här är ett mappkort till en kompis dotter som fyllt år. I kortet la jag ett par örhängen som jag köpte till henne:



Nästa kort är till samma kompis, hon har blivit mormor:




Det sista kortet gjorde jag till min kompis dotter som fick barnet. Tyvärr glömde jag fotografera det med kameran innan jag skickade kortet till henne, så ni får se en suddig telefonbild:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen! Det var ett tag sen jag var inne på din sida nu, har haft fullt upp med annat styr. Dessa kort var verkligen supersnygga allihopa!! Oooh vad du är duktig!!

Annica H sa...

Vilka söta kort du har gjort! Jag är inte mycket för lila, men det du har gjort var riktigt fint! Jag måste nog testa lila ändå.... :)

Anonym sa...

Åh, vilka fina kort du gjort, de är helt bedårande!! Du är såååå duktig!!!