onsdag 3 september 2008

Frågor angående telefonboken i mobilen.

Dessa frågor hittade jag i ANNAANNA´s blogg. Svara utifrån telefonboken (i din mobil)

Har du pussat nr. 2? Skulle inte tro det….
Vad har du för relation med nr. 20? En gammal granne som jag inte träffar så ofta numera…
När ska du träffa nr. 30? Nästa sommar hoppas jag….
Är nr. 18 söt? Inte direkt….
Vad var ditt första intryck av nr. 13? En mycket trevlig arbetsplats!!
Berätta någonting om nr. 14? En kompis med alla fötter på jorden…
Har du träffat nr. 3 den senaste månaden? Japp, igår…
När ska du träffa nr. 26 nästa gång? Har ingen som helst aning…
Är du nära vän med nr 23? Mycket nära vän, som en dotter…
Har du gått på bio med nr. 4? Näpp…
Skulle du kunna gå ut med nr 35? Det gör jag gärna!!! Händer faktiskt flera gånger att vi gör det…
Vad pratar du och nr. 5 oftast om? Allt mellan himmel och jord!!
Skulle du kunna ge nr. 9 en kram? Absolut!! Har hänt många gånger…
Vad har du och nr. 24 för relation? Arbetskompis till min man…
Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Absolut ingenting…
Vad är det bästa med nr. 8? Det är en underbar människa på alla sätt och vis….
Brukar du och nummer 16 träffas? Ibland. Bor så långt ifrån varandra men när jag åker till den orten så träffas vi ALLTID…

Svara gärna du också och lägg en kommentar här om att du gjort det, så kan jag smyga över till din blogg å tjuvkika på svaren.

2 kommentarer:

Samara sa...

Jag har inte ens så många i min mobil,det är min mans mobil, sonens, min mamma hem,jobbet,stugan,mobilen, hennes man och min pappas mobiler, svärmor, ja det var nog alla,haha.

Anonym sa...

Rolig lista, den stjäl jag =)