söndag 8 juni 2008

Nu är det så roligt att fotografera....

Liljekonvaljer är så vackra med sina klockformade blommor tycker jag. Men ganska svåra att fotografera. Många bilder är tagna men bara några få med sån här skärpa.


Hittade massorav åkerbärsblommor i dikeskanten när jag och min man var ute och åkte bil. Också vackra blommor.



Denna blomma finns i min trädgård, det är blommor i plommonträdet. Dom är jättesmå men det syns inte på bilden.

Denna hittade jag också i min trädgård när jag skulle rensa jordgubbslandet. Men dom växer överrallt tror jag. Det är en utblommad maskros där fjunen blåst bort....

Skotten på granarna har en sån vacker grön färg. Tog kortet bara för den färgen.

Denna vet jag inte vad det är men jag tyckte den var fin. Också en jätteliten blomma.

Inga kommentarer: