torsdag 27 mars 2008

Börjar äntligen bli frisk!!

Nu har jag varit förkyld i allt för många dar!! Har vaknat kl.06 varje dag i tre dar utan att kunna somna om (är ingen morgonmänniska)... Kan det vara tecken på att jag sovit en del sen i fredags?? Men imorgon tänker jag gå till jobbet. Orken har i och för sig inte funnits, den smög sig tillbaka lite igår. Pyssellusten smög sig på, gjorde denna layout på Axa, en hund som jag haft. Hon var en arbetsglad hund som jag tränade lydnad och bevakning med. Hon tyckte om att dra när jag åkte skidor (synd bara att jag inte var nån särskilt bra skidåkare). Hittade en förstoring på henne som bara låg i en låda. Bättre att göra något av den. Så här blev den:



Ett underbart papper som jag köpte på Pappersvinden när jag var i Falun.


Bokstäverna har jag ritat av chipboards, sedan har jag chalkat runt kanderna. Under har jag satt 3 D kuddar för att få upp dom lite.




Fjärilarna har jag skurit ut, inte hela, i papperet och stuckit in kortet i. Svårt att förklara... Även här har jag använt 3 D kuddar för att få höjd på fjärilarna.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.